09/07/09 - Andra tankar

Ullis was here. Hon tog med sig Alfapet, vi åt och drack (inte Alfapet såklart) och skrattade härliga skratt.
Tack söta vän för att du slet mina tankar från mitt huvud och gjorde om dem till något bra. Kärlek till dig för det.

Mamma sa något klokt idag. Jag har verkligen inte varit riktig som människa sen jag lämnade Svääsjö, inte klokt jag vet, men lilla mor kan så lätt sätta ord på det jag inte kan.
"Det är klart att det känns lite extra när du åker ifrån Lina&Per som är så säkra i sig själva, och som redan kommit så långt och har varandra på ett sånt sätt." Ja, det är ju klart! Tokigt men sant.

/ Fröken Westerlund

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi, nejmen lilla söt. du är väl för tokiiii.

2009-07-11 @ 21:06:07
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Ullis

Kärlek till dig för att du är du.

2009-07-11 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0