24/07/09 - Lycklig dag

Fast jag hade inte så kul när jag kom hem från jobbet. Jag märkte då att jag lämnat hemnycklarna på jobbet. Baaaajs.
Så jag satt utanför hissen och åt en glass och försökte få tag i folk som kunde tänkas komma förbi med min extranyckel men jag gav upp efter en kvart och gick ner till Elsa. Jag tänkte att hon kanske vet om nån i huset har en huvudnyckel. Det visste hon inte, så hon visade mig sin lägenhet istället. DÄR kan man gå vilse Lina.
Det var jättefint och jättestort och jättetrevligt. Elsa skulle kunna bli min extramormor. Hon känns som en bra mormor.

Jobbet har varit underbart idag. Jag har skapat två sagolikt vackra brudbuketter. Den ena bruden var in och hämtade bordsdekorationer som hon hade beställt och då passade jag på att visa henne buketten. Hon började gråta och sa att hon var 200 procent nöjd. Den hade inte kunnat bli bättre. Då visade jag henne corsagen (som var skitgrymma) och tärnbuketten och lovorden flödade. Jag hade tuppskin över hela kroppen. Innan de for iväg fick jag en kram med efterföljande ryggstryk och tusen tusen tusen tack. Och karln tog i hand och tackade. Haha, karlar..

Nästa helg kommer galenpannan Hedberg och bästa Biffen.
Livet är fabulöst.


Kommentarer
Postat av: Lina

haha, mysElsa.

Galenpanna o bästa Biffen. SHIT vad härligt!

2009-07-26 @ 18:01:17
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Linda

Jippijihoo! Hoppas ni får roligt i helgen! :)

2009-07-29 @ 14:14:03
URL: http://lindapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0