09/09/14

Himmel så mycket minnen det är nuförtiden.. Imorgon skulle Reggie, bästa Reggie i hela världen, fyllt 9.
Grattis min lilla groda.
Just nu är det tunga dagar, jag vet inte varför. Har jag månne en personlighetskris, då jag gått från blondin till brunett? Har blondiner roligare? Men det finns saker som ser till att hålla mig uppe iallafall. Alla mina goa vänner till exempel!
Helgen kommer att spenderas i Uppsala med gamla klasskompisar, det ska bli så fantastiskt roligt!
Helgen som var spenderades bitvis med Emelie och Anna och de andra nötterna från Hedemora. Vi tjejer dansade Afro Power Dance igår och idag har jag ont i hela ryggen, men det är en bra smärta. Det var så sjukt kul och verkligen något jag ska göra igen!
Imorgon ska jag få nöjet att jobba igen! Ååå vad roligt det ska bli! Om jag intalar mig det kanske det tillochmed blir så till slut.

Kommentarer
Postat av: Lina

helgen kommer bli toppmys :)

2009-09-16 @ 12:12:50
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Linda

Snart är det fredagsmyyys.. whiii! :)

2009-09-16 @ 20:15:41
Postat av: Frida

ska bli så kul att se dig!! :)

2009-09-16 @ 21:11:51
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0