06/04/09 - Rubrikslös orkeslös

Hur kommer det sig att jag blev en sån där lat person? Vad är det som påverkat mig till att bli en sån?
Eller är det så enkelt, så hemskt, att jag faktiskt bara är sån utan att någon eller något påverkat mig?
Lat. Ska jag försöka mildra mitt samvete med att kalla mig livsnjutare? Livsnjutare. Hmm. Neej det funkade inte, lat hänger kvar och pockar på i utkanten av mitt medvetande.
Så res dig då och sluta klaga! Gör något vettigt människa!!
Jo visst, jag ska försöka. Blääääääääääää.

/ Fröken Westerlund

Kommentarer
Postat av: Elena

Sv du hade kommenterat på någon annans så var jag och kollade och bara klickade så kom jag hit =D hehe

2009-04-07 @ 10:46:58
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Elena

SV: hehe okej =P

2009-04-10 @ 14:06:28
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Moolin

Men Evert, man får vara lat! Och dessutom så jobbar du ju faktiskt jätte mycket! Och då orkar man inte göra så mycket när man kommer hem! Så, livsnjutare låter fint! FjonkTre!

2009-04-17 @ 13:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0