18/02/09 - Blogg

Då är bollen i rullning. Den sista droppen har fått bägaren att rinna över. Elvis har lämnat byggnaden. Det kokta fläsket är stekt. Elin har skaffat en blogg.

Jag, som har varit en av bloggfenomenets största motståndare, har nu min alldeles egen. Någon därute undrar säkert vad jag då har här att göra. Det undrar jag med. Men till mitt försvar, om jag behöver ett, skaffade jag bloggen för att kära som inte är så nära ska kunna följa mitt liv i ord om de så önskar. Jag vill påminna om att jag ratade allt som hade något med sudoku att göra när det var som mest på tapeten. Nuförtiden sitter sudoku även på min tapet.
Det är en människas rätt att få ändra sin åsikt.

Jag vet inte vad som kommer att skrivas i denna min blogg. En hel del information om mitt liv skulle jag tippa. Onödig för vissa, livsviktig för andra. Ett tack vill jag rikta till fröken Bifrost, som genom ett Hjärtans-kort såg till att jag fick tummen ur och skapade bloggen så att hon och alla som vill kan följa min vardag och mina tankar.

Det var allt just nu.
Jag tar tacksamt emot tips på bästa sätt att avsluta ett blogginlägg utan att det låter som godnatt-kära-dagbok.

/ FrökenWesterlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0