22/02/09 - Pulkagrillning

Tack kära vänner för en trevlig helg! Med gott sällskap kommer man långt, även om sällskapet denna gång inte var så stort som vi hoppats på.

Idag är det söndag och jag vaknade till en snöande värld. Stora flingor som ramlar ner mot marken. Underbart.
I detta nu sitter jag i min fantastiska soffa med långkalsonger på i ivrig förväntan inför dagen. Det ska åkas pulka och det ska grillas med underbara människor i Hedemora.
Jag återkommer senare med en uppdatering av hur pulkagrillningen gick.

Min sambo Malin och jag ska iväg till MormorGerd och Nisse ikväll och äta Mormorkyckling. Den ska tydligen vara himla god och jag ser även fram emot detta med pirrande nerver och en hungrig mage.

Just nu finns det så mycket jag skulle kunna säga, främst om det motsatta könet som för övrigt verkar ha förlorat sitt vett och sans totalt. Allihop. På en gång. Men jag får inte riktigt ord på allt det jag vill säga, så det får bli en annan gång.

Må väl!
/ Fröken Westerlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0