16/06/09 - Sömnlös

Vaäreförfel?!
Jag somnar inte, hur mycket jag än försöker.
Jag läser tills ögonen faller igen på mig, släcker lampan, lägger mig bekvämt - tjong! Ögonen far upp och tankar springer omkring i skallen på mig och orsakar det värsta eko man kan tänka sig. Bluäääääh.
Men jag ser fram emot morgondagen, trots att jag inte kommer få så mycket sömn inatt. Ty Monica är ledig vilket leder till att jag får göra all begravning! Och Bibbi kommer säkert att vilja hjälpa till med handbuketterna, men då säger jag bara: "Nej, jag klarar det jag, gör något annat du.." Exakt så ska jag säga! Åh, vad roligt det kommer bli! Ja ja, jag är en liten djävul och jag känner hur hornen börjar klia och växa men det känns fruktansvärt bra ändå.

Vaäreförfel egentligen? Jag läste gamla blogginlägg och kära min tid vad bra jag mådde förut! Det är nästan så jag skäms över vad jag skrivit den senaste tiden.. Hmm, jag får ta och luska i det där - vad det var som fick mig att stråla. Stjärnorna ska veta att jag skulle behöva lite av det nu.

Åh! Två gäspar på raken! Raka vägen in mot sängen!! Tjohoo!

/ Fröken Westerlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0