21/06/09

I onsdags åkte jag och min familj till Dala-Husby Hotell för att äta middag. Åh huvva vilken middag! Åt det bra hållet alltså.. Sanslöst god mat till hutlösa priser, såklart, och där ska jag ha mottagning när jag gifter mig. Det var så sjukt vackert därute och känslan är lantlig men exklusiv. Även om jag inte kan något om mat så märker man när den är väl tillagad, och det var den verkligen!

Midsommarafton blev en himla lugn tillställning och skönt var det! Jag och Anna lagade mat till en hel armé, men det var bara vi som kom och åt. Heja rester!!
Midsommardagen spenderades med Anna, Emelie och Carro, och avslutades med Ullis, Mia och en annan Carro. Det var himla mysigt.

Nu fick jag lite sådär dåligt samvete. Jag måste börja träna igen, det liksom rann av mig för ett tag sen och sen rann det aldrig på igen. Jag märker ju att jag mår bättre då, men för mig är det så otroligt svårt att komma iväg. Jag får ta en skärpning på det där!

Må väl!
/ Fröken Westerlund

Kommentarer
Postat av: Lina

"sen rann det aldrig på igen." Du är sååå söt!

2009-06-22 @ 20:45:19
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0