30/06/09 - Äventyr i Svääsjö

Imorgon afton beger sig undertecknad mot den natursköna fläcken på kartan vid namn Svääsjö.
Fröken Bifrost och Pelle Fotograf har vänligt nog bjudit in mig till deras hem för en vistelse i sommarens och vänskapens allra andsammaste anda! Eller, ja.. Jag kanske bjöd in mig själv.. Men de har valt att ta emot mig och släppa in mig när jag knackar på deras dörr och det är det som är huvudsaken!
En av höjdpunkterna på Semester 2009 - utan tvekan.

Jag älskar MER-reklamen. "..det här är ett meddelande till alla er som varit först med att skriva 'puss' i ett sms.." Fabulous!
Ice Age 3 är ett måste denna sommar. På tal om.

/ PumpElin

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååå va härligt ni säkert kommer ha de, och vad avundsjuk jag blir! Saknar er alla så! Stor kram

2009-07-01 @ 22:15:43
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0