22/03/09

Idag har jag lovat Carro dubbla träningspass. Först Lift i 60 minuter och sen Box i 75 minuter. Med Camilla. Hon har hårda boxpass. Hjälp! Men jag ser fram emot det, jag behöver ta tag i min kropp och min träning omgående så jag kan öka på mitt självförtroendet och må lite bättre.

Helgen har varit kanon. I fredagskväll var jag och Moolin på bio - En shopaholics bekännelser. Den var riktigt bra men inte mer än så. Under dagen roadtrippade vi till Västerås för att hälsa på Malins syster. Hrm. Det spritte i våra kroppar.. sprätte?.. hmm.. sprittade?.. eh.. spratt?.. Äsch. Våra partyceller gjorde sig påminda helt enkelt så vi gjorde oss i ordning för att göra Avestanatten osäker. Oooh vad osäker den blev. Jag kände mig lätt obekväm men hade väl kul ändå. Med betoning på väl .

Tidigt lördag morgon begav jag mig till Långshyttan för att kolla på Emelie och Annas dansuppvisning, det var mycket underhållande. Efter det blev det fika och prat och skratt och pinsamma tystnader. Emils pappa med sambo var nämligen med. Emils pappa är polis. Elin blir nervös av poliser. Jag tog det säkra före det osäkra och for vidare hem till Ullis där kyckling och spel väntade. Jag har inte gjort annat än ätit den här helgen, jag lovar. Ullis och jag åkte hem till Carro och mötte upp Mia i dörren. Vi åt pizza i närmare två timmar och skrattade och pratade och skrattade.

En härlig helg med vår i luften.
/ Fröken Westerlund

Kommentarer
Postat av: Lina

hoho, det är helt sant! tycker om din blogg Elin! jag är ett fan fanimej! :) snart vill jag o Pingvin hälsa på dig! kraaaaam.

2009-03-29 @ 21:20:42
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Lina

aah, tycker om att du är effektiv med kommentarer! den lilla stugan ligger i Svärdsjö :) Det finns gästrum där du kan bo!

2009-03-29 @ 21:22:33
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0