30/03/09 - Nöjd

Jag har tagit tag i mig själv. (Snuskiga sinnen får skylla sig själva när de läser) Jag har börjat träna och det känns underbart. Jag vet att det kommer att dröja innan jag ser resultat, men efter 8 rejäla pass känner jag skillnad. Även fast jag ser exakt likadan ut kan jag se mig själv i spegeln och säga : Fabulous. Du mår bra. Du är snyggast i världen så möt den med ett leende. Sådetså.

Min älskade och för alltid saknade pappa Göran Johannes Westerlund har fått alla mina tankar idag. Han skulle fyllt 56 år och jag hade nog gett honom en bukett i blått, grönt och orange.

Ta varje chans ni får att tala om för nära och kära vad ni tycker och tänker. Lev och må väl kära vänner.
/ Fröken Westerlund

Kommentarer
Postat av: Lina

oooh, träning kan verligen ge resultat med hur man känner! Man var ju alltid snyggast efter en kenpobox tex. saknar det!

oooh, din far skulle verkligen ha älskat den finfina buketten. ta hand om dig!

2009-04-01 @ 11:39:16
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag älskar dig!

2009-04-02 @ 14:39:21
Postat av: Carro

Oj, va hemlig du varit med din blogg eller har jag varit ouppmärksam? Kul att du skriver! :)

miss you sötnöt!

2009-04-03 @ 20:09:00
URL: http://frokenflorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0