08/05/09 - Lina! Och massa annat kul!

Igår fick jag två.. vad ska jag kalla det.. förnimmelser av Lina. Förnimmelse nr 1. En tjej kommer in i butiken. Barfota. Hon har lockigt hår som är lite slarvigt uppsatt och en blommig klänning med en kofta över. Hon pratade med värmländsk dialekt och var allmänt mysig. Förnimmelse nr 2. Har jag glömt bort. Åh nej!! Kommer jag på det skriver jag det sen.. Hursom.
Idag när jag kommer hem, blöt som en dränkt katt och med den dränkta kattens matkasse under armen, ser jag posten ligga på hallmattan. Något mycket litet och prickigt skymtas längst under tidningen och räkningen från Vattenfall.
Kan det vara..? Jaa! Det kan det!! En hälsning från Lina. Återigen kan vi konstatera att jag är synsk.

Jag nämnde att jag var en dränkt katt och hade en matkasse. Matkassen kom från Coop, där jag sett min blivande make arbeta. Vackrare människa får man leta efter. Det är möjligt att man hittar en sådan, men kära tid, vilken fröjd det var att se på honom när han plockade upp äpplen och placerade dem i äppellådorna. Mmmm.. Eftersom jag tydligen blivit blyg och feg på äldre dagar frågar jag här; är det någon som vet vem han är? Ung, snygg, lite spretigt hår, en tatuering på underarmen om jag inte minns fel, luktar gott. Det är bara att hojta till i så fall.

Det är jättehärligt Elinväder ute idag! Det regnar och det står som spön i backen! Fabulous! Och tydligen avslutar jag många av mina meningar med utropstecken! Tjohooooo!

/ Fröken Westerlund

Kommentarer
Postat av: Lina

ooooh, du gör mig varm i hjärtat!

2009-05-10 @ 18:09:35
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Malin

En efterlysning efter en snygg man som jobbar på coop! Du är ju för härlig! :D

Kärlek till dig snutt!

2009-06-04 @ 13:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0