09/05/09 - En bra dag

Jag hann stryka skjortan innan jag gick till jobbet. Positivt. Jobbade. Mycket roligt. Men när jag skulle gå hem var det inte lika roligt.. Jag ville liksom inte riktigt det. Gå hem alltså. Så jag gick till mamma och umgicks med henne. Myspys.
Emelie hade bestämt sig för att förgylla min kväll genom att släpa med sig Emil och Anna hem till mig och äta hemmaburgare med coleslaw, så jag traskade hem och toksnabbstädade.
De söta människorna dök upp vid sjusnåret och vi gjorde världens godaste mat! Min coleslaw var lätt bäst!!
Min kväll var mycket bra och jag var mycket lycklig. Den sparar vi i minnet till sämre dagar.

/ Fröken Westerlund

Kommentarer
Postat av: Lina

oooh vilka mysiga kamrater!

2009-05-10 @ 18:10:41
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0