17/05/09 - Resfeber

Sådärja! Nu är det snart dags att åka iväg, fara bort, sola och plaska i Atlanten. Jag har skrivit en packlista, det känns bra, ordningsamt. Plus att jag kan inbilla mig att faktiskt har allting med mig!
Inbilla är ett konstigt ord. Är det ens ett ord?

Jag, Carro och Ullis hade en himla mysig kväll med Eurovision och hot'nsweetdip till massa onyttigheter igår. Och vi kan konstatera att det är lika bra att vi ger upp det där med Eurovision. Ingenting fungerar ju! Vi skickar schlagerdrottning efter schlagerdrottning - vi vinner inte. Vi skickar en av Sveriges snyggaste män - vi vinner inte. Vi skickar riktigt sjukt bra låtar - vi vinner inte. Vi skickar en operadiva - vi vinner självklart inte. Och ja, en liten bit av mig dör faktiskt var gång vi förlorar. Så därför röstar jag för att ge upp allt vad Melodifestival heter. Vi kan ju kolla på alla andra istället och rösta! Ja!
För det är ju så, den ryska elefanten är ändå alltid den största elefanten.

Portugisien se upp! Här kommer Elin!!

/ Fröken Westerlund

Kommentarer
Postat av: Lina

inbilla. det är tokigt. helt sant.

bacill är också ganska tokigt.

2009-05-20 @ 18:02:33
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0