7/11/09

Idag har jag två födelsedagar att fira som jag tråkigt nog inte kommer att fira. Mitt söta kusinbarn Victor fyller hela 2 år och min söta vän Petra har den äran att fylla 22.
Victor befinner sig med sina föräldrar och, säkerligen, en hel drös med 2-åringar på Lidingö. Kalaset blir garanterat fullt med lek, skoj och godis.
Petra bor i Östersund och det blir så drygt att åka och ge henne en födelsedagskram och sen hem igen. Däremot vet jag att hennes syskon är på besök så de har säkert kalas för Petra, dock av ett annat slag än Victors. Hoppas jag.
Det är så galet tråkigt att vara sjuk! Bor jag i ett fängelse? Ja, jag tror det. Ingen hälsar på och bara tanken att gå ut får det att snurra i skallen på mig. Min bror vägrade skjutsa mig till Hemköp så jag fick handla, för han är livrädd för att bli sjuk. Okej, han vägrade inte, men han slapp gärna om han fick. Då fick han väl det då. Hypokondriker..
Ikväll sätter jag tron till att det går en bra film på tv och att jag har glass kvar.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vet du Elin, jag tycker väldigt mycket om dig och saknar dig, ditt umgänge, din varma personlighet och ditt alldeles egna sätt att vara så härligt gó å glad och käck (stavning) och genast när jag läser det här har jag god lust att strutta upp till dig och "fängelset" med en gång, inte bara för att göra dig sällskap utan också för att jag njuter så av ditt sällskap. Tyvärr så är jag för det första inte hemma och för det andra så är det väldigt sent.

Men jag hoppas vi tar oss tiden att träffas snart :)



FjonkTre!

2009-11-08 @ 01:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0