Jag mår verkligen inte bra just nu

Jag har.. stavat fel. Aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrgh! Hur är det möjligt?! Okej, det är lugnt, ingen fara. Tekniskt sett har jag inte stavat fel för alla bokstäverna som ursprungligen ska finnas med i ordet finns faktiskt med. Jag har bara satt dem i en annan ordning.. Mmmpffh.
I ett tidigare inlägg har jag skrivit om något "annat". Trodde jag. Det har visat sig att jag har skrivit om något "anant". Andnöd. Jag måste varit ruskigt trött när jag skrev det inlägget.. Ja, ja, så var det! Jag var trött!
Sen är jag sjukt mätt också, kanske därför jag känner mig illamående?

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi, ett sådant stavfel handlar mest om att man "snubblar". Det gör jag ständigt på tangenterna faktiskt. Svar på din kommentar: Om man inte är kär i någon lär man själv spåna vidare, tänka ännu ett steg och kanske komma fram till att "då lägger jag upp en bild på något eller någon jag håller kär istället". Kraaam! Sedan kan man ju själv lägga upp en "Anta Utmaningen!" Märker du att jag håller på att få igång nånting här? En slags motivation och bolla idéer-grej!?

2009-11-08 @ 22:33:30
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Lovis

Oj Elin, vilken engagemang att bli få andnöd över ett stavfel. Du är söt och klok!

2009-11-09 @ 12:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0