Afrikansk kraftdans

Idag har jag stampat och skakat och hoppat till afrikanska rytmer. Det var ett riktigt jobbigt pass, men efteråt känns det alltid super! 3e gången nu, alltså kan jag betrakta det som en vana. Tjohoo!
Imorgon bär det av till tandläkaren. Igen. Den provisoriska kronan ska bli oprovisorisk och förhoppningsvis kan jag sluta knapra Ibumetin mot ilningarna. Huvva..
Jag beundrar tandläkare. Varje dag stirrar de in i folks munnar och gräver runt lite. Bluäh.. Nej, det är tur att inte alla vill bli florister och mäklare och sjuksköterskor.
Tänk om man var tvungen att utbilda sig till det man behövde hjälp med? Hänger ni med? Jag har hål i tanden, jag utbildar mig till tandläkare. Min bil pajar, jag utbildar mig till bilmekaniker. Jag är hungrig, jag utbildar mig till kock.
Ja jaa, jag vet, men klockan är halv10 och Elin är trött.. Haha.
/Fröken Westerlund

Kommentarer
Postat av: Lina

och om man behöver en blomma så blir man florist! jojomen, jag är också trött.

2009-10-11 @ 23:00:55
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Louise

Alltid lika roande att läsa det du skriver! Sitter här och fnissar lite för mig själv.

2009-10-12 @ 10:26:32
URL: http://louma.blogg.se/
Postat av: Linda

och om man vill ha post så blir man brevbärare? :)

2009-10-12 @ 16:57:11
Postat av: Carro

Haha du är bra skön du Älin! :)

2009-10-13 @ 21:56:46
URL: http://frokenflorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0