Rensa-garderoben-dag

Två papperskassar utrensade, det känns riktigt bra. Jag önskar dock att jag hade kunnat få bort mer, men det var några toppar som jag bara måste ha kvar en stund till.
När jag hade laddat byrån med en låda toppar och en låda linnen och en låda underdelar och en låda sängkläder var det dags att fylla på med den rena tvätten från dagens nytvättade skörd. Det kändes mindre bra.. Men å andra sidan har jag ju verkligen fått bevis på att jag nästan aldrig mer behöver köpa ett plagg! Hahahahaa.


Tack för boktipsen Lina&Frida!


Imorgon ska jag försöka ta itu med resten av lägenheten, puh. Önska mig lycka till. Eller ännu bättre, önska mig en diskmaskin! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

duktigt Elin! vart kommer det där rycket ifrån? och när ska jag titta i papperskassarna? :) mohahaha. Måste nog införskaffa några garderober först i så fall.

2009-10-16 @ 23:41:26
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0