Söndag

Söndag har det varit hela dagen och det verkar som att trenden håller i sig i nån timme till.
Heja Sverige friskt humör - långfärdsskidan hänger utanför! Vilket upplopp, jag & Emelie skrek i soffan som de hängivna OS-entusiaster vi är. You say längdskidor - I say långfärdsskidor.
NU har jag knåpat ihop ett kickass-CV och mina personliga brev är inte av denna värld, varenda blomsterbutik kommer vilja anställa mig efter det här! På tisdag blir jag presenterad för chefen på Trollsländans Blomsterprakt i Fagersta av min gamla chef - bättre betyg än det får man leta efter.
Marco har varit här och härjat i helgen, ingen rast ingen ro - för han var ju så ensammast i världen så ensammare fanns inte. Och lite till. Vad gör man inte när Emelie&Emil lämnat länet? Jo, man bjuder Marco på mat & godis & en soffa plus filt.
Challe Tvärvigg & Kenneth Halsband på nya äventyr!

Kommentarer
Postat av: Lina

oooh. du kommer få jobb illa kvickt. passa på att vara ledig nu så länge du kan! :)

2010-03-01 @ 19:49:30
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0