Hon väljer ju fel!

Emelie, AninaninAnna, Frida & jag har varit och kikat på "Eclipse" - tredje delen i Twilight-serien. Mycket spännande film och skådespelarna blir bättre och duktigare för var film, men de hade fortfarande kunnat lyckas bättre med rollbesättningen.
Det är bara en sak som stör mig något så fruktansvärt, nu när jag får se skådespelarna, se hur de är och hur de personifierar bokens karaktärer.. Bella envisas med att välja fel! Nog för att jag inte alltid gjort de bästa av val men blev jag tvungen att välja mellan en kall, stenhård icke-människa-vampyr-person och en varm, mjuk, stark och chokladbrun varulvsmänniska så var det nog inte så svårt val ändå. I would go for the chocolate.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag med!

2010-07-07 @ 02:37:59
URL: http://louma.blogg.se/
Postat av: Lina

jag paxar också varulven! lite hårväxt är inget att generas av.

2010-07-09 @ 10:51:19
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0