jag är en tjuv

Jag har stulit naturgodis. HELT OMEDVETET, om jag nu måste poängtera det..
Låt mig berätta en saga. Elin var och storhandlade en söndag på en matbutik. Matbutiken tillhandahåller självscanning. Elin lassar naturgodis i en påse och lägger den i vagnen bredvid matkassarna som börjar bli fulla. Hon lägger den bredvid för att hon givetvis ska komma ihåg att väga godiset vid kassan där man checkar ut. När Elin kommer fram till kassan är den lilla påsen med naturgodis skymd för Elins sikt och Elin checkar ut och betalar för precis ALLT utom den lilla naturgodispåsen.
När hon kommer ut till bilen och börjar lasta in matvarorna ser hon en liten påse med naturgodis som är ack så bortglömd och stulen men oh så älskad ändå.
Så så gick det till, första gången Elin stal något.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, jag och Per snodde en fetaost omedvetet en gång, från willys. den låg i vagnen under våra ryggsäckar. det var lycka! nu ser byn ut som vanligt igen, så du behöver inte vara rädd för att inte hitta.

2010-07-14 @ 16:52:04
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0