nyss hemkommen från minisemesterietti i Hedemora

De tre senaste dagarna har jag spenderat på minisemester i Hedemora. Nån som blev förvånad? Nä, trodde väl inte det heller. Det har varit 3 helt fantastiskt underbara dagar! Den ena mer spännande än den andra..

I tisdags startade vi med superfrukost och for iväg och plockade jordgubbar. Sen hamnade vi på mormorfika och jag skrattade byxorna av mig. Kubblunch. PeaceandLoveskjutsning. MAX. Slockna som klubbade sälar i Haserkers Nibble.

Onsdagen började tidigt med avresa mot Insjön och Nusnäs och allt möjligt. Vi kikade på en gubbe som sågade dalahästar och köpte några mindre fina exemplar som Nusnäs i slutändan kommer ångra att de sålde. Tunnbrödsrulle i regnet i Insjön. Bilfärd. PeaceandLoveäventyr (vem hittar Marco i en höstack?). Skjutbana. Tacos.
Igår kväll hade jag och Emelie tusen planer för dagen men imorse hade vi tappat inspirationen. Vi åt frukost sent och lunch ännu senare. Men stuvade makaroner och korv i ett hus i Garpenberg är ändå inte helt fel. Hemfärd. Emelie bakar & jag målar på en hemlig grej. Umgåsning, pratning och konstatering. Hemfärd.
Och inatt är jag alldeles helt ensam i min egen säng, det känns bra ovanligt. Jag undrar om jag ska ringa Emelie & Emil och be dem komma hit och sova på mina soffor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0