William Hans Ludvig

Idag döps lille lillskiten i Grytnäs kyrka. I skrivande stund sitter jag invirad i en handduk (klänningen åker på 5 minuter före avfärd - allt för att minimera risken för svettfläckar, jag kan lyckas, jag lovar!) med nyshavade ben och fjärilar i magen.
Jag vill tro att vi skriver en liten bit historia idag, det är ändå våran son som döps. Visst okej, det är Sara & Johans biologiska son men för oss mostrar känns det som att även vi fått våran första.
Och idag är en av de större milstolparna i hans liv, och vi får vara delaktiga.
Det är mäktigt.
Neeej, jag har lutat huvet mot soffan så frisyren är mos. Elin out - damagecontrol!

Kommentarer
Postat av: Lina

underbart! och vilket mäktigt namn han får!

2010-07-09 @ 10:49:48
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0