Gå en mil i mina indiska skor

Igår var vi på utflykt, jag, Emelie, Emil & Marco. Emil behövde komma ifrån huset lite så vi for till Borlänge. Jaha, hej hopp och tjohoo, tänkte Emelie och jag - let's shoppa!
Första stopp blev Indiska och oooh ett sånt bra initiativ det var. Jag hittade de mest underbara skorna jag någonsin lagt ögonen på! Ballerinaskor i sånt där sidentyg som är så karaktäristiskt för Indiska, i vitt, silver & ljusgult med en kant av cremefärgat skinn och en liten, liten rosett på sidan.
Jag känner mig som en prinsessa när jag har dem på fötter'a..
På tal om prinsessor - jag tycker att Sveriges kronprinsessa var otroligt vacker som brud och jag älskar buketten.
Ja, den var stor, men hon är Sveriges nästa regent. Hon är stor. Hon är Victoria. Trots alla 14 sorters blommor gör den sig otroligt väl i sammanhanget och eftersom den var helt i vitt blir den heller inte rörig. Älskar'n!
Jag älskar hela lördagen den 19 juni, det var så otroligt fint och så mäktigt att få vara med om. Daniel och PappOlle är ju riktiga talare! Kungen.. Ja, han är ju kung och så var det bra med det.
Måste jag nämna att jag gärna gifter mig redan imorgon?

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som ett par väldigt fina skor. Vill se! :) Och dig vill jag träffa snart!

2010-06-22 @ 20:55:07
URL: http://lindapingvin.blogg.se/
Postat av: Lina

håller med Pingvin.

2010-06-26 @ 23:11:30
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0