några dagar i bilder

Jag hade sällskap på min promenad i Stubbersbo. En fjäril..
..och en häst.
Elin i midsommarskrud.
Idag hälsade jag, Carro & bästa Ulies på Sara & William. Lilla grabben bara växer och växer.
WilleVilding blev skjutsad runt allas knän och famnar så han blev helt slut och bestämde sig för att slumra hos moster Elin en skvätt.
Men efter en stund började alla mostrar och mammor att skratta så fasligt högt så då gick det ju inte att sova längre.. Tokiga tanter!
Mina vackra indiska skor ( som gör mina fötter fruktansvärt illa, men det är det ta mig sjutton värt! )

Kommentarer
Postat av: Lina

fina bilder. fina skor. fina du.

2010-06-29 @ 10:49:07
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0