Tung i huvet

Igår när jag klev ur bilen hos Emelie började mina ögon klia och jag frågade syster Emelie om hon hade allergitabletter i sitt apotek. Det hade hon givetvis och jag svalde en sådan med hull och hår men den verkade inte ge den effekt jag önskade. Alltså är jag antagligen inte allergisk mot pollen och annat grönt, utan jag har bara känsliga ögon. Kul! Jippi! Yeeeeeeey!
Idag hänger ögonen kvar (och tur är väl i och för sig det) och irriterar mig så att huvet blir blytungt på mig. Och på både gott och ont har jag en soffa som är perfekt formad för mitt tunga huve.
Nä, nu traskar jag ner i tvättstugan och stirrar på maskinen tills den är klar och sen åker jag till syster Emelie och blir synd-om-tyckt.

Kommentarer
Postat av: Lina

huudå lilla finaliten. jag hoppas och tycker att du ska blir bra i ögonen nu!

2010-06-21 @ 00:18:03
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0