i valet och kvalet

Jag ska rösta, självklart ska jag det, men jag vet ännu inte på vad, vem eller vilka.
Just nu saknar jag en hel del folk - gamla klasskamrater, Ullis, Emelie och mysiga personer i allmänhet. Jag lider av kronisk galopperande närhetsbrist, det är därför jag ibland kommer lite närmre än vad vissa anser är bekvämt. Men det tar jag inget extra för..
Höstmörkret börjar sänka sig och jag gillar't. Jag har blivit en ljus-tjej, så jag tänder ljusen i mina fina små ljuslyktor (de som jag fick i julklapp av mamma för två år sedan som jag packade upp häromveckan) som står huller om buller på fönsterbrädan och på bordet står ett doftljus från Klockargårdens som sprider en ljuvlig doft av nybakad kladdkaka.
Sommaren 2010 skulle jag kunna summera med orden vacker, rolig och alldeles underbar, så jag tror jag gör det.
Sommaren 2010 var för mig vacker, rolig och alldeles underbar. Låt nu hösten göra sitt och bli så charmig och färgsprakande som bara hösten kan vara så är du välkommen igen sommaren 2011.

Kommentarer
Postat av: Lina

jaaaaaaaaaaa! äntligen är du tillbaka med all din kraft och skönhet!

2010-09-16 @ 21:40:02
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0