sssssssssssschhhhhhhhhh!

Jag har just varit på biblioteket och lånat några böcker. Jag hade stövlar på mig. Med klack. STORT MISSTAG.
Runt omkring mig hörde jag ett tyst hån och outtalade gliringar. 'Vad tänker hon med, dumma flicka.. Klackskor på biblioteket!? Jag har då aldrig varit med om maken!' 'Sssschhhh!' 'Ska hon hålla på sådär så går jag..'
Men den unga, ganska snygga, killen i mössa sneglade bara åt mitt håll och jag lovar att han tänkte '.. coolt. Hon vågar gå med klackar på bibblan.' (Antagligen var det ingen som tänkte det minsta på mina klackbeklädda fötter men det blir så mycket roligare om man låtsas det) Så hans beundrande tankar räddade dagen och jag klapprade vidare till utlåningsdisken med Erlend Loe & Janet Evanovich tryggt under armen.
Min granne tvärsöver (snygg-grannen) är ute på balkongen och pysslar med något. VAD GÖR HAN?! Det ser ut som att han har spänt upp en målarduk men han står så tokigt böjd (han är ju väldigt lång förstår ni) över den så jag vill inte riktigt tro att han målar. Solen ligger på på mina fönster, så jag tror att han inte ser mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi.

2010-09-28 @ 18:21:41
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

thanx för blomtipsen :)

2010-10-14 @ 07:54:24
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Louise

Käraste älskade Elin, det finns ingen som kan värma mig på det sätt som du gör med dina ord. Du ska veta att det är exakt samma sak som jag ser i dig, jag ser upp till dig på så många vis, du är en utav dem mest fantastiska människor jag någonsin mött!



Stort FjonkTre!

2010-10-15 @ 22:48:21
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0