lycklig

Jag är lycklig. Sjukt, galet, himlastormande, sanslöst, mindblowing, vackert, skrämmande, hickande, pickande, pockande, lockande, chockerande, numrerande, segrande lycklig.
Och jag har ingen aning om varför.
Jag har alltid varit en vintertjej, jag älskar när snön faller både första, andra och trettonde gången. Jag är fortfarande löjligt förtjust i regn. Men på sista tiden har jag även börjat gilla solen ganska rejält och när det sist snöade blev jag uppriktigt ledsen. Men.. solen. JAG?! Jag gillar ju inte alls när det är varmt! Fast plötsligt så gör jag kanske det ändå för ibland hittar jag mig själv på balkongen. I solen. I bikini. I april. Leendes.
Så jag tror att det är därför. Solen och värmen gör mig lycklig. Och jobb. Jobb gillar jag. Idag var jag nära att börja gråta av välbehag inför en kund för att det spratt så i kroppen på mig.
Vad svamlar jag om?!? Lycka är ett tillstånd, inte ett mål. När jag insåg det blev jag lyckligare. Tack Hanna Hellqvist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack! Made my morning. :)

2011-04-19 @ 08:30:51
URL: http://akols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0