Lovis 21 år

"Jag tror jag såg vad det var. Kökshanddukar. Men det blir jag ju inte glad över."
"Åh det är ju en sån där som man har toalettrullar i! Vad bra!" (Lovis, det är en påshållare..)
"Jaha! Haha! Men det var ju ännu bättre!"
"Kökshanddukar! Moahahahahahahah! Såna här har jag ju redan!"
"Jag är så korkad så jag borde gifta mig med mig själv.."
Sötaste Lovis, bara du kan babbla om en massa svammel och samtidigt vara bedårande.
Grattis i efterskott och tack för fikat, jag kommer snart igen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh jag håller på att skratta ihjäl mig när jag ser det här! Så himla underbart! :'D



Ni gör mig så glada hela tiden och fyller mitt liv med skratt! FjonkTre!

2011-03-14 @ 16:50:30
URL: http://louma.blogg.se/
Postat av: veronica

Tack!! Va go du är :) Nej jag har dom på bakplåtspapper bara. Ingen plåt :) Lycka till! Hoppas det blir bra :)

2011-03-15 @ 17:15:56
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0