rensa-livet-dag

Igår var jag med om en av de tröttare dagarna i mitt liv och jag vet inte var det kom ifrån. Orkeslös känns som ett passande uttryck. Men såna dagar har jag ibland och såna dagar måste jag tillåta mig själv att vara trött. Försöker jag mig på något annat blir det bara blaj.
Idag känner jag mig piggare men har fortfarande ingen lust att göra nånting. Däremot håller jag på att lova mig själv att jag ska sätta mig ner bland alla böcker, papper, foton, pärmar, album, pennor, brev, viktiga papper, spel och filmer och rensa. HÅLLER PÅ att lova. Jag har inte lovat något än. Språnget är stort mellan sagt och gjort när det kommer till mig.
Folk läser! Alltså, min blogg! Jag blir lika förvånad varje gång jag kollar efter nya kommentarer och ser att det kommer från olika håll. Kul! Jag gillar't som fan! Just ja, jag vill ju sluta svära också. Det låter så fult. Varför ska det vara så jävla svårt?

Vackra stjärnflocka.

Kommentarer
Postat av: Lina

vad roligt att du "är tillbaka"! dessutom är stjärnflocka vår gemensamma favorit :) krampådig!

förresten, DU är också en favorit!

2011-03-10 @ 19:27:51
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0