före Leksand

efter att jag skickat in min ansökan om att få komma på intervju kom det här brevet. Välkommen på intervju! stod det. Tack, skrattade jag.
efter att jag varit på intervju kom det här brevet. Välkommen till Leksands folkhögskola! stod det. Va nej vem jag på riktigt aaaaaaah vad läskigt?!?! grätpirradeskrattade jag.
innan jag skulle fara till Leksand kidnappade mina vänner mig och då var jag ungefär såhär nervös.
där kidnappningen slutade hittade jag de här fina människorna! Freddis gömmer sig bakom Petter, finaste Lina lyssnar nyfiket och Anna ledde mig till restaurangen där jag välte omkull bord och stolar och personal innan jag till slut fick sitta ner.
Emelie googlar nåt superviktigt (tex hur länge har Hemköp i Leksand öppet? Till 23.) på sin iFån, Petra undrar vad sjutton Emelie håller på med EGENTLIGEN, Marco och Emil för en djup telepatisk dialog om vad som ska tuggas på.
SEN fick jag en JÄTTESTOR låda med en MASSA goa grejer i! Toapappret var särskilt delikat!
Toppen! Klart och betalt, låst, släckt och larmat, alla armar och ben på mattan - NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0