iiiiii Leksand

Så kom den. Dagen. När jag skulle flytta. 21 augusti 2011.
såhär såg det ut när alla väskor och kartong var uppburna på rummet. Rum 37 i Målargården. Fräscht och fint och bara mitt.
på nattygsbordet bunkrade jag upp med favoriter så första natten skulle kännas mindre hemsk och skräckinjagande. Men hey, det här har ju jag gjort förr! Klart det går bra! Citat från hela första veckan (gäller ALLA dekoratörer som bor på elevhem) : Ja det här blir nog bra.
från bron över österdalälven påväg in på noret. Hä het som så. Noret. Istället för stan. Centrum. Byn. Men jag gillar att säga byn ändå. Att vara lite tvärtförs är liksom lite min grej.
CATFIVE! Ja vill åsså va me, sa han. Hon. Den, det. Katten.
nedför backen ligger Siljan. Den är fin i augusti.
bredvid Siljan ligger en bänk. Den är också fin.
en del av mitt fönster. Jag har körsbär och skator utanför.
en annan del av Leksand. en annan del av mitt fönster. Känns precis som hemma. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kuuul att du kommit in i Leksand! Det kommer garanterat bli ett toppenår för dig :) Har du börjat o hur känns det? Klart du ska kika in till mig: lina paraply :)



KRAM!

2011-09-11 @ 15:34:49
Postat av: Lina

underbart!

2011-09-13 @ 14:07:24
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag hoppas du fortsätter trivas älskade vän!



Jag är så glad för din skull, återigen!



Elin, jag är lyckligt lottad som har dig, med dig vet jag att jag har en uppriktig vänskap och jag uppskattar dig och älskar dig mer än du anar! Du är en utav dem mest fantastiska människor jag känner.

Dina ord värmer mig verkligen, och du ska veta hur mycket jag behöver dessa ord just nu. Ni, mina vänner, du Elin, gör mig starkare och gör det en aning lättare att stiga upp på morgonen och fortsätta! FjonkTre

2011-09-22 @ 22:40:47
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0